image1 image2 image3 image4 image5

η ημέρα, η εβδομάδα του έτους

Είστε εδώ: Αρχική Νέα - Ανακοινώσεις ΔΙΗΜΕΡΗ ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΑΤΙΚΗ ΕΚΔΡΟΜΗ ΤΗΣ ΠΟΛΕΩΣ ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΟΥ ΣΤΟ ΝΗΣΙ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΟΧΑΡΗΣ ΣΤΗΝ ΤΗΝΟ

Ιερές Ακολουθίες

Θρησκευτικές Τελετές

Η ΝΗΣΤΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΜΑΣ

Την Τετάρτη 31 Αυγούστου 2011 & Πέμπτη 1 Σεπτεμβρίου 2011 η πόλη του Βασιλικού πραγματοποίησε για 18η συνεχόμενη χρονιά την καθιερωμένη πλέον στους πιστούς ευσεβείς χριστιανούς της , την διήμερη προσκυνηματική εκδρομή στο νησί της Παναγίας στην Τήνο. Με ξεκίνημα Πίστης εφορίας και δίψας προσευχής και ώρα 5:00 πρωινή ημέρα μνήμης κατάθεσις Τιμίας Ζώνης της Υπεραγίας Θεοτόκου, ξεκινήσαμε για το λιμάνι της Ραφήνας στην Αθήνα.

Φτάσαμε στις 7:30 η ώρα και αφού παραλάβαμε τα εισιτήρια του πλοίου επιβιβαστήκαμε στο πλοίο της γραμμής SUPER FERRY 2 για Τήνο. Στις 12:00 η ώρα αποβιβαστήκαμε στο αγιασμένο νησί της Παναγίας μας και τακτοποιηθήκαμε στα Δωμάτια μας
Το πρόγραμμα για τους προσκυνητές ήταν ελεύθερο, οι οποίο και επισκέφθηκαν το μοναστήρι της Αγίας Πελαγίας , και προσευχήθηκαν στην ακολουθία του εσπερινού που τελέσθηκε στον Ι. Ν. της Παναγίας μας.
Την άλλη μέρα 1 Σεπτεμβρίου 2011 Αρχή τις Ινδίκτου & μνήμη των Αγίων Συμεών Στυλίτου , Μελετίου οσίου & Σαράντα Παρθένων Γυναικών, τελέσθηκε η καθιερωμένη Θεία Λειτουργία από τους ευλαβείς προσκυνητές με αρτοκλασία υπέρ υγείας και φωτίσεως τους και έλαβαν την ευλογία της Μεγαλόχαρης.
Μετά αφού περιηγήθηκαν για άλλη μια φορά στην χώρα του νησιού ετοιμάστηκαν για την επιστροφή από το λιμάνι της Τήνου, ώρα 5:00 στο λιμάνι της Ραφήνας, και από εκεί οδικός για την πόλη του βασιλικού.
Φτάνοντας στο τέλος και της φετινής διήμερης προσκυνηματικής εκδρομής όλοι μας ως ευλαβείς προσκυνητές θα θέλαμε να εκφράσουμε την ευγνωμοσύνη προς το Πανάχραντο πρόσωπο της Παναγίας μας, να την ευχαριστήσουμε που για άλλη μια φορά μας αξίωσε να επαναλάβουμε και φέτος το ευλαβές τούτο προσκύνημα , την ευχαριστούμε για την ευλογία την οποία χάρισε σε μας και τις οικογένειες μας.
Τέλος ευχαριστούμε τον πανάγαθο θεό γι΄αυτή την ευλογία που αξιωθήκαμε και ζήσαμε για ακόμη μια φορά.
Η Παναγία να πρεσβεύει για όλους μας.

ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ
Ευχαριστούμε το ευαγές ίδρυμα της Παναγίας της Τήνου , τον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Σύρου κ. κ. Δωρόθεο , τον πρωτοπρεσβύτερο π. Γεώργιο Φανερό και όλους τους πατέρες του Ι . Ν. Ευαγγελιστρίας της Τήνου για την αγάπη τους και την υποδοχή τους .
Επίσης τον Σεβασμιώτατο Ποιμενάρχη μας ο οποίος μας έδωσε την ευλογία του για να πραγματοποιήσουμε για ακόμη μία φορά το καθιερωμένο από πολλών ετών προσκύνημα μας.